Drugi tydzień naszej wycieczki zaczynamy od niedzielnej podróży na wyspę Gozo, oddalonej od Malty zaledwie o 5 km. Dostaliśmy się na nią za pomocą promu. Podróż trwała tylko 25 minut. Na miejscu czekały na nas busy, dzięki którym mieliśmy poruszać się po wyspie. Jednym z kierowców był sympatyczny staruszek, którego żartobliwie nazwaliśmy „panem Krzysiem”. Na wyspie zwiedziliśmy między innymi: warzelnie soli, Sanktuarium Najświętszej Marii Panny z Ta’Pinu w Gharb, Błękitną Lagunę oraz Cytadele Victorii. Następnie przedostaliśmy się na kolejną wyspę o nazwie Comino, na której można było zobaczyć piękny naturalny krajobraz. Po zwiedzaniu wszystkich zaplanowanych punktów wycieczki udaliśmy się do hostelu , gdzie czekała na nas pyszna kolacja. Kolejny dzień zaczęliśmy od śniadania oraz udania się do zakładów pracy, w których uczyliśmy się nowych rzeczy oraz udoskonalaliśmy swoje umiejętności zawodowe oraz językowe. W ostatni dzień prac na wyspie odbyło się pożegnanie oraz podziękowanie pracodawcom za możliwość nauki w ich zakładach. Wieczorem zostały nam wręczone certyfikaty, dzięki którym będziemy mieli możliwość znalezienia w przyszłości lepszej pracy. Sobota była dniem przeznaczonym na spakowanie swoich rzeczy, opuszczenie hotelu i udanie się na lotnisko, skąd wylecieliśmy prosto do Polski . Naszym zdaniem pobyt na Malcie przebiegł w miłej i przyjemnej atmosferze i nawet deszcz nie był w stanie popsuć nam humorów . Mamy ogromną nadzieje że jeszcze kiedyś uda nam się wrócić na wyspę . Czekamy na kolejny wyjazd z programu Power bądź Erasmus .